<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-4587694210753667", enable_page_level_ads: true }); </script> نص المحادثات في قضية تبادل الزوجات | Nugoom fm 100.6 - نجوم اف ام 100.6

الثلاثاء، 10 مارس 2009

نص المحادثات في قضية تبادل الزوجات





نص المحادثات الالكترونية بين اعضاء شبكة تبادل الزوجات والتي قامت مباحث اداب الجيزة بتسجيلها لهم قبل القبض عليهم

وفيما يلي نص هذه المحادثات :

: Hi حمدا لله علي السلامة
:الله يسلمك
:ايه كنت فين
:بجيب المزاج
:حشيش ولا مية
:حشيش
:تمام
:مراتك جنبك
:اه
:وانا كمان
:نفتح الكاميرات
:عندك مايك
:اه
:بس المهم الكاميرات
:خش مايك الاول
:ليه
:معلش طاوعني
: اوك
يبدوا ان المايك تعطل في هذه المرحلة من المحادثة
:تاني معلش
:بقولك ايه افتح الكام
:نتكلم الاول
:نتكلم علي المايك والكام مع بعض ولا فيه مشكلة
:لا مافيش بس خش مايك الاول..اطلبني..ابعت دعوة ..رحتم فين
:معلش النت فصل:
:عمنا ولايهمك
:كامك
:ابعت مايك
:شايفني
:ارفع الكاميرا شوية .. عندكوا اولاد
:4
:احنا لسه
:ياراجل
:ايه الشاي الكتير ده
:معلش .. انت منين
:ابعت الكاميرا بتعتك..فين اللي جابت الشاي
:ثواني
:انتوا جربتوا تبادل الزوجات قبل كده ولا دي اول مرة
:جربنا..قولتلي انت منين
:الهرم
:كويس
:وانت
:الزيتون
:كامك واقفة .جربت تبادل الزوجات ولا جنس جماعي
:ايوة
:انا اقصد انت ومراتك مع واحد ولامجموعة وانت معاهم
:لا كابلز
:ونمتوا مع بعض
:ايوة
:الكاميرا وقفت تاني .. ايه رايك في المدام
:عسل.. الله يبارك لك
:وريني مراتك كده
:ادلع ياولد
:الكاميرا وقفت تاني . . قرب الكاميرا عليها مش شايفها كويس او اقعدوا انتوا الاتنين جنب بعض زي مااحنا عاملين
:افتح المايك يكلموا بعض
:الكاميرا وقفت تاني
:كده كويس؟
:وشكوا مش باين .. ايه رحتوا فين .. شكلنا معجبناش
:معلش كنت بعمل ريستارت للجهاز
:ابعت الويب كام
:ابعت كامك
:اظبط الكاميرا بتاعتك زي مااحنا عاملين
:كده كويس
:مراتك موزة
:طيب ثواني اجيب لها كرسي
:وريني وشك ياسميرة
:قوم يابني وهات المدام اتعرف عليها ..ههههههههههههه
: وانا مانفعش .. ههههههههههههههه..الكام بتاعتكوا بتقف كتير.. دي الاصطباحة؟
:اتفضل
:الحشيش ده مغربي
:كله بلا ازرق.. مفيش حشيش في مصر.. مراتك نامت
:لالالالالالالالالالالالالالالالالالا
:علي فكرة زي العسل
:بتقول لمراتك انا مش شايفها عايزة اشوفها
:قوم وهما الاتنين يقعدوا
:ياسمين بتقولك قوميه واقعدوا مكانه علشان تشوفك
:وانتي كمان قوميه
:تمام
:تمام كده .. منور ياباشا
:ده نورك
:قعدة النسوان بالف راجل..هههههههههههههههه
:ههههههههههه.. ايه الحلاوة دي
:دي حلاوتك ياقمر
:اتفضلي
:ياريت
:انا سميرة 37 سنة عندي ولد وبنت
:وانت
:ياسمين 29 سنة .. شفايفك تجنن
:ماشي وانت كلك يجنن
:انا جربت تبادل الازواج مرة واحدة بس.. وانتي؟
:بس كده 29 سنة ماعندكيش اولاد.. مرتين بس ومكملوش.. تبادل زوجات ولا ازواج.. هههههههههههه
:الاتنين
:طيب انت بخيلة بتوفري في الكلام ... بتحبي ايه اكتر
:المانجه
:هههههههههه. بتحبيها زبدية ولا صديقة
:الالفونس..ههههههههه..عندك؟
:عندي .. تقدري عليها
:ونص
:لما نشوف..بس مش هينفع كده لازم نتقابل
:استني انا بسئل مجدي انا بحب ايه هو بيعرف اكتر .. هههههههه
:طبعا ياباشا لازمة
:انت اللي باشا تحبوا نتقابل امتي
:احنا فاضيين وقت ماتحبوا
:تحبوا انهاردة
:انت بتشتغلي
:احيانا
:ولا بتشتغليني
:هههههههههههههههه
:هههههههههههههههه
:هو احنا في بينا اشتغالات
:لالالالالالالالالالالالا في بينا تبادل
:تبادل ايه بالظبط
:اللي بعمله في الناس هيطلع علي..هههههههههههههه
:انا سخنة انهاردة هينفع نتقابل
:من امبارح معايا موضوع ماكملش لغاية 8 صباحا
:انت بتشتغلي ايه؟
:كنت مدرسة وقعدت في البيت
:اجي اخلصه معاكي
:انا بحب الاصول وعندي ذمة
:ههههههههههههههههههههههههه
:تشرفي طبعا
:احنا ممكن نتقابل نتعشي في اي مكان
:احنا بكرة كنا موعدين ناس نقابلهم الساعة 5 .. خليها بعد بكرة .. الاحد ينفع؟
:ينفع بس احنا كنا عاوزين نخرج ونتكلم مع بعض علشان ان خايفة علي بعد بكرة ست الحاجة تيجي
:طبعا لالالالالالالالالالازم بابقوللك بعد بكرة ينفع ماهي ستي عندي
:خلاص نتقابل انهاردة ونخرج في اي حته
:انا هنجت بحاول اظبط الجدول
:هههههههههههههههه
:مش عارفة بس سامحيني الاول اصل موضوعنا انهاردة لازم يكمل وبياخد وقت وذمة
:خلاص مافيش مشاكل احنا مع بعض علي تليفونات
:سامحيني من غير زعل
:لا براحتك مافيش زعل
:لغاية مانتقابل مش هنتكلم علي النت
:تحبوا ايه من الالوان
:الوان اهي بالضبط
:اللي تحت طبعا
:هو الابيض وانا الاسود والازرق
:ايمن بيموت في الاسود
:انت اكلتيه ايه انهاردة عمال يشرب ميه
:سمك وجمبري
:وبتقولي نتقابل انهاردة .. الله يسامحك
:انت بتحبي ايه في الجنس الجماعي
:لما نتقابل حنتعرف علي بعض اكتر وساعتها زي ماتطلب معايا ومعاه
:طيب هو بيحب ايه
:يعني هو متحول مش بيموت في التربة زي البشر .. مجدي بقي ابو الجنس
:يعني هو الكلام عليه جمرك
:كله هيبان والفضايح يمكن تبقي للركب
:انا نفسي فيكو انت التلاته مع بعض في نفس الوقت
:وانا نفسي اشوفك معاهم
:ياريت
:خلاص هعمل حسابي
:وانت هتعملي ايه هتتفرجي وبس
:هشجع اللعبة الحلوة .. انا طيبة
:كلنا بنشجع اللعبة الحلوة
:كلنا هنتفرج
:بس خلي بالك ايمن وحش الوحوش
:فين في الغابة ولا الكرتون
:احكيلي اول مرة جربتوا فيها تبادل الازواج مع مين وعملتوا ايه
:ايه ده محضر ولا ايه احكي انت انا لسه بنت بنوت
:السرير اللي هيحكم
:كل حاجة ح احكيها لك في اول مقابلة
:اوك
:معلش انا مش سريعة في الكتابة زي ايمن
:بس اكتبي حاجة فرحي قلبي..نتقابل امتي
:انا جاهزة علي طول
:ياجامد كده اخاف
:لالالالالالالالالالالا من اولها

:ماتقلقيش مش بيحوق معانا كلالالالالالالالالام
محادثة اخري
:hi
:hi
:انا اسف معرفتش ادخل حماتي زارتنا وباتت
:ههههههههههههههههههههههههه
:شفت الرخامة..بنقولها باتي معانا انهادرة وقفت زي ماتكون مستنية
:براحتك
:انا جاهز انهاردة مع مراتي
:ينفع الساعة خمسة ستة
:اوك
:وانت مراتك هتكون موجودة
:بس تصدق
:ايه؟
:ماتكونش والدتك المرة دي
:هههههههههههههههه
:وانت مراتك هتكون موجودة
:ايوة
:ولو اتفقنا نتقابل انهاردة
:ماشي
:عندك اكاميرا
:طبعا..امال هنتعرف ازاي
:اوك
:علي فكرة
:هه
:انا كلمت مراتي عنك
:هه
:وقالت اوك
:بس عاوزة تتعرف علي مراتك..والكيمياء تيجي مع بعضهم
:اوك
:وانت كلمت مراتك في الموضوع
:جاهزة
:انت جربت الموضوع ده قبل كده ولا دي اول مرة
:اما نتعرف
:مافيش مشاكل انا مراتي اسمها ياسمين
:وانت
:سميرة
:طيب هي فين
:في الشغل هترجع الساعة اربعة
:ماشي
:انا لوحدي دلوقتي لو تحب اشغلك الكام لحد ماترجع
:مش دلوقت
:اوك
:نتقابل الساعة 5 وتكون مراتك معاك
:ههههههه
:ايه بتضحك ليه
:اتكلم عن نفسك
:انا جاهز
:اتفقنا
:باي
:باي
محادثة ثالثة
:هاي
هاي
:نتعرف
:اتفضل
:ايمن 31 من مصر
وانت
:مجدي 47 سنة
:القاهرة
:متجوز
:ايوة
:وانت
:ايوة
:انت كاتب علي موقع طالب تبادل زوجات. انت منين في مصر
:الهرم
:عندك كام ومايك
:مراتك كام سنة
:37
:وانت
:29
:بس عاوز مقابلة مش نت وبس
:وانت
:طبعا
:انت ساكن فين
:الزيتون
:وعندك مايك
:انا دلوقتي بس في كافيه ممكن نتفق علي ميعاد وتكون مراتي معايا ومراتك معاك ونتكلم علي المايك ونشغل الكام
:انا جاهز
:اما نتعرف احنا الاربعة
:شوف لو ممكن انهاردة انا معنديش مانع
:نشوف بعض الاول علي الكاميرا وبعد كده نتفق
:شوف انت هتبقي فاضي امتي
:انا فاضي
تجيب رقم تليفونك واتصل بيك اما ادخل علي النت
:اشمعني
0188089909
وهنتقابل عندي ولا عندك
انا معنديش عيال
اما نتفق
اوك
باي
انت كده بتهرج
لما هكلمك هقولك انا ايمن بتاع النت
اوك امتي بقي
انهاردة بالليل لما اروح البيت
اوك
فرصة سعيدة
سلامي.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ضع اميلك هنا ليصلك كل جديد

Nugoom FM 100.6 نجوم اف ام

مرحبا بكم في الموقع غير الرسمي لاذاعة نجوم اف ام .. اسمع الاذاعة مباشرة بدون برامج بالاضافة للاذاعات الاخرى راديو روتانا وراديو صوتكم وراديو ميلودي وبرنامج انا والنجوم وهواك للمذيع اللامع اسامه منير كل يوم أحد وثلاثاء الساعه 12 بعد منتصف الليل وتمتع بالعديد من وسائل الترفيه الاخرى ...، ملحوظة : الموقع ليس له صلة باي شخص باذاعة نجوم اف ام Welcome to Nugoom FM Unofficial Blog, Listen live to Nugoom Fm and other Radio Stations

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة