الثلاثاء، 3 فبراير، 2009

معلومات عن راديو محطة مصر اسامة منير



معلومات عن راديو محطة مصر

راديو محطة مصر يملكه المذيع اللامع اسامة منير مذيع برنامج انا والنجوم وهواك علي راديو نجوم اف ام




قريبا فري واي

قريبا 54-بالليل


عن المحطة


احنا راديو محطة مصر - اذاعة مصرية من مصر

لكل العرب في مصر و خارج مصر

.احنا راديو علي الانترنت يمكن مش الاول بس اكيد مختلف

عملها اسامة منير



علي راديو محطة مصر هتعيش جو مصر

و عشان كده احنا

اذاعة شبابية

فيها اجدد و كل الاغاني العربية



اسكتشات كوميدية

مايتوصاش Talk show

هتلاقي برامج قبل كدة ماسمعتهاش

مذيعين و مذيعات قريبين منك ماتنساش

و علي راي المثل تعرف محطتنا - اعرفها

سمعتها - لا - تبقي ما تعرفهاش

و اللي مايعرفناش قوله ان احنا محطة مصر

عيش جو مصر

بنخاف مش قوي- بنحب قوي - بنحس قوي قوي

هتحس ان احنا معاك في بيتك - و فسحتك و شركتك

وغنوتنا لازم تبقي غنوتك

لغتنا لغتك الهمزة 2 وال ح 7 والعين 3

محطتنا محطتك

(محطة مصر عيش جو مصر )
قريبا اجمل اهداف الكرة المصرية والعالمية علي راديو محطة مصر


للاستماع الى راديو محطة مصر


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ضع اميلك هنا ليصلك كل جديد

Nugoom FM 100.6 نجوم اف ام

مرحبا بكم في الموقع غير الرسمي لاذاعة نجوم اف ام .. اسمع الاذاعة مباشرة بدون برامج بالاضافة للاذاعات الاخرى راديو روتانا وراديو صوتكم وراديو ميلودي وبرنامج انا والنجوم وهواك للمذيع اللامع اسامه منير كل يوم أحد وثلاثاء الساعه 12 بعد منتصف الليل وتمتع بالعديد من وسائل الترفيه الاخرى ...، ملحوظة : الموقع ليس له صلة باي شخص باذاعة نجوم اف ام Welcome to Nugoom FM Unofficial Blog, Listen live to Nugoom Fm and other Radio Stations

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة