<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-4587694210753667", enable_page_level_ads: true }); </script> عمرو أديب و رجاء الجداوى : بوسها و أنت نازل !! | Nugoom fm 100.6 - نجوم اف ام 100.6

الثلاثاء، 26 مايو 2009

عمرو أديب و رجاء الجداوى : بوسها و أنت نازل !!







كانت فقرة اسالوا رجاء شديدة الاثارة والطرافة ، كانت عن البوس وبدأها عمرو كالعادة بالمقدمة اياها :
مشاهدة كريمة كلمتنى فى موضوع اعتبرته تافه فى الاول ، لكن بالتدريج اكتشفت انه مهم جداً ...


بتكلمنى عن مراحل فى جوازها ، فى الاول بوسة هنا وبوسة هنا وحضن بعد شوية بقت البوسة مش عالخد لأ على القورة وبعد شوية بقى فيه لا اله الا الله ، ولا باى ، وهو راجع بدل ما كان بيحضن ويبوس ويقول وحشتينى


هل موضوع البوس بينخفض مع تقدم الزواج ، فى بداية الزواج مهما الراجل اتاخر مراته تبقى صاحية وبعد شوية بتنام ..

كان زمان فيه الوداع الليلى على السرير وتك تاك ، دلوقتى بيديها ضهره وينام
هل البوس دليل حب ، انا ما بابوسشى وانا نازل هل يبقى مش بحب مراتى ، هل هذا طبيعى ؟
ردت رجاء الجداوى : انا مع قبلة الاستقبال وقبلة الوداع ، عادة لطيفة بس تبقى البوسة من غير قرف ، انا مع البوسة الخفيفة على الخد ، انا عودت بنتى وجوزها على ،كده ، التواصل الحلو ده ليه مايتعملش مع مراتك ، بوس خد مراتك وانت نازل ده شئ مهم جداً، وتاخد البوسة على الاسانسير وترجع ترزع الباب

قال عمرو : فى اول الجواز تفضل ماشية معاك لغاية الباب ، مش رقيتك واسترقيتك وخد بالك ، مفيش حاجة بتبتدى فى الجواز وبتستمر

** عبدالله من جدة : احنا بنبوس بعض على قد مانقدر البوس افضل رسالة بين زوج وزوجته ، وانا وزوجتى مقضيين حياتنا بوس فى بوس ، احنا نبوس فى اى مكان وزمان
ساله عمرو : متوسط عدد البوسات فى اليوم قد ايه ؟
رد : جوة البيت من 40 الى 60 بوسه ، هذه غير البوسات اللى بعد 12
قال عمرو : لا مالناش دعوة بالبوس بتاع بعد 12 دى بتبقى بالمدة مش بالعدد
وقالت رجاء : لا بالطعم
تعليق المحرر
انا مع كلام السيد عمرو اديب بعد الساعه 12 بالمدة مش بالعدد
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ضع اميلك هنا ليصلك كل جديد

Nugoom FM 100.6 نجوم اف ام

مرحبا بكم في الموقع غير الرسمي لاذاعة نجوم اف ام .. اسمع الاذاعة مباشرة بدون برامج بالاضافة للاذاعات الاخرى راديو روتانا وراديو صوتكم وراديو ميلودي وبرنامج انا والنجوم وهواك للمذيع اللامع اسامه منير كل يوم أحد وثلاثاء الساعه 12 بعد منتصف الليل وتمتع بالعديد من وسائل الترفيه الاخرى ...، ملحوظة : الموقع ليس له صلة باي شخص باذاعة نجوم اف ام Welcome to Nugoom FM Unofficial Blog, Listen live to Nugoom Fm and other Radio Stations

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة