<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-4587694210753667", enable_page_level_ads: true }); </script> كليب عمرو دياب الجديد : وياه | Nugoom fm 100.6 - نجوم اف ام 100.6

الأحد، 23 أغسطس 2009

كليب عمرو دياب الجديد : وياه





كليب عمرو دياب الجديد

وياه / 2009







كلمات اغنية وياه


ده الي كان نفسي فيه لو تيجي صدفة تجمعني بيه
فرصه عمري أضيعها لية مش معقول

عيني قدام عينيه اكتر من الي حلمت بيه
جي اليوم الي أنا مستنيه علشان اقـول

وياه الحياة حتحلي وانا معاه
هو ده الي انا بتمناه
و اللي عيني شايفاه
احساس انه احلي و اغلي الناس
خلي قلبي يقولي خلاص اهدي بقي لقيناه

ايوة هقول و اعيد ما هو بقي جنبي ومش بعيد
فرحة قلبي كأنو عيد مستنيه

يلا اهو جه الاوان مش هستني ليوم كمان
لازم اقولو انا من زمان عيني عليه

وياه الحياة حتحلي وانا معاه
هو ده الي انا بتمناه
و اللي عيني شايفاه
احساس انه احلي و اغلي الناس
خلي قلبي يقولي خلاص اهدي بقي لقيناه
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ضع اميلك هنا ليصلك كل جديد

Nugoom FM 100.6 نجوم اف ام

مرحبا بكم في الموقع غير الرسمي لاذاعة نجوم اف ام .. اسمع الاذاعة مباشرة بدون برامج بالاضافة للاذاعات الاخرى راديو روتانا وراديو صوتكم وراديو ميلودي وبرنامج انا والنجوم وهواك للمذيع اللامع اسامه منير كل يوم أحد وثلاثاء الساعه 12 بعد منتصف الليل وتمتع بالعديد من وسائل الترفيه الاخرى ...، ملحوظة : الموقع ليس له صلة باي شخص باذاعة نجوم اف ام Welcome to Nugoom FM Unofficial Blog, Listen live to Nugoom Fm and other Radio Stations

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة